zondag 22 februari 2009

Update Robert

Hallo iedereen ,
Vandaag goed nieuws ,morgen dinsdag komt de dokter de wond nog verzorgen en woensdag kunnen we terug naar Lovina ,Robert kan al een beetje gaan ,een paar meter maar het is het begin .
De dokter in Lovina moet het om de twee dagen komen verzorgen en hij ging contact opnemen met de dokter daar en op dindsdag 10 maart moeten we terug komen om alles te laten nakijken en dan zal er beslist worden hoe we naar huis vliegen de week erop ,ofwel met ons ticket of met een updrade naar business class of met een andere maatschappij maar dat zijn zorgen voor later nu eerst opknappen en dit zal in Lovina wel beter gaan dan hier in de kliniek denk ik .
De bloeddruk is ook weer bijna normaal dus woensdag brengen ze ons met de ambulance naar Lovina terug .
Zwemmen zit er voor Robert niet meer in denk ik maar dan kan hij toch buiten op het terras zitten en aan het zwembad terug wat tetteren met jan en alleman .
Nadat de dokter geweest ik ben ik naar Kumbasari markt geweest per taxi ,voor 1€ en dan was er al drinkgeld bij ,aan het begin allemaal fruit ,groeten en binnen kip ,vis etc op het eerste verdiep sarongs en allerhande zaken .
Langs de straat had ik allemaal stoffenwinkels gezien dus daar ook eens langs gewandeld en er lagen heel mooie stoffen erbij maar ik kan die in Singaraja ook kopen daar zijn er ook nog veel .
Nadien kwam er een taxi aangereden en ben dan terug mee naar het ziekenhuis gereden .
Zo morgen nog een updatje uit de kliniek en woensdag dan terug vanuit Lovina ,ik denk dat we hier rond 14.00uur vertrekken en dan zullen we rond 17.00 uur terug in Lovina zijn denk ik
Groetjes Rita & Robert

Geen opmerkingen: