maandag 16 februari 2009

Robert in hospital

Hallo iedereen ,
Even laten weten dat Robert van verleden dinsdagnacht in de kliniek is in Denpasar ,hij heeft waarschijnlijk een beet van iets gehad maar wat ?
Hij had hoge koorts en de dokter kwam s'avonds en tegen 23 uur was zijn been helemaal dik en rood dus hij zegde toch naar de kliniek te gaan maar dan wel in Denpasar en dit is zo'n 2 à 2,30 rijden van Lovina .
Ik had een 30 tal minuten om een valies in te laden en de dokter bracht ons naar Denpasar waar we om 2 s'nachts aankwamen .
Direct bloed onderzocht ,film van zijn hart gemaakt en alles was ok en ze zegde ook Celulitis maar dan de medische term zoals de dokter bij ons ook zei .
Ik verblijf hier ook en gelukkig zijn we goed verzekerd voor zo'n € 1.000.000 en om de 2 dagen belt ze van de verzekering .
Na enkele dagen beterde het niet zoals ze wilde en dan zaterdag hebben ze gesneden langs beide kanten van zijn been wel zo'n 20cm lang en 4 à 5 cm diep .
Morgen woensdag gaan ze het dicht naaien en kan het herstel beginnen ,we hopen nog een aantal weken verlof te kunnen hebben ,vandaag 4 weken is het over en uit en we zien wel maar eerst goed herstellen en dan pas naar Lovina terug .
Groetjes en morgen een updatje van Robert
Rita

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Een voorspoedig herstel voor Robert zodat jullie de laatste weken nog kunnen genieten.
Martina

Rita zei

Hallo Martina,
Bedankt hoor en we hopen dat Robert spoedig hersteld is en we terug naar Lovina kunnen gaan ,we hebben nog 3 weken verlof dinsdag want we vertrekken hier op 17 aart terug als alles goed verloopt .
Maar mijn geheugen is er effe niet bij wie ben je eigenlijk!!!
Groetjes Rita

Anoniem zei

Blij dat het goed gaat.
En wie ik ben ? Ik zit ook bij de groep fotografie van Seniorennet en je hebt al eens gereageerd op mijn foto's (oa van het zwarte woud). Door eens te googlen op je nickname ben ik dan hier terecht gekomen. Heel interessant.
Martina

Rita zei

Hi Martina,
Ja nu weet ik het weer en wat fijn toch hé.
Het is beter maar zijn been ziet nog blauw en zwart en de dokter heeft gezegd dat het toch beter is om nog wat in de kliniek te blijven .
Dinsdag zullen weer meer weten
Groetjes Rita