vrijdag 26 september 2008

Laatste dag in Yogyakarta (Java )

Gisterenavond zijn we Winatie nog gaan bezoeken het was een heel eindje rijden met de taxi en na enkele uurtjes zijn we terug richting hotel gereden was fijn haar nog te zien voor we morgen terug naar Bali vliegen ,ze wilde wel naar de luchthaven komen maar dit is te ver voor haar dus gisterenavond afscheid genomen .
Zaterdag 27 september
Onze laatste dag in Yogya ,na Robert zijn laatste duik in het zwembad zijn we gaan inpakken , hij was al vroeg wakker want om 5.30 waren er al kinderen aan het spelen hier beneden en ja het is weekend en ook bijna Idul Fitri ( eind van de Ramadan ) dus de Indonesiërs die het wat beter hebben nemen ook hun intrek in een hotel .
We moesten om 12.00 uit de kamer en we zitten nu terug in het Via -Via cafe waar we met de laptop kunnen werken en zodoende kan ik dit bericht plaatsen en de mails nakijken.
Onze dagen tot we dinsdag naar Lovina zitten vol , morgen zondag gaan we een vriendin bezoeken die hier woont en krijg ik een aantal boeken mee om te lezen aan het zwembad en s'avonds met vrienden uit eten en maandag gaan we terug naar het strand in Nusa Dua waar we verleden maandag ook geweest zijn en Robert zo goed is verbrandt.
Het is een heerlijke plaats daar en nu neem ik de camera wel mee deze keer zodat ik wat plaatjes kan schieten van het witte strand want waar wij verblijven is het zwart strand ,mij maakt het niet zoveel uit maar het ziet er mooier uit met wit zand.
De taxi pikt ons om 15.00 uur op, dan zo'n half uurtje rijden naar de luchthaven en kunnen we daar nog wat rondlopen en op tijd inchecken voor onze vlucht naar Denpasar om 19.50 uur .
Dirk (Pascale ) dit is nu toch niet te vroeg om op de luchthaven te zijn of wel !!!!
Het was heel goed in Yogya maar we hebben ons hart toch in Bali verloren en ik denk dat het moeilijk zal zijn voor ons om ergens anders te verblijven .
Groetjes en tot dinsdag want eerder zal ik geen tijd of de mogelijkheid hebben om te mailen denk ik .
Rita & Robert

4 opmerkingen:

Unknown zei

hallo rita en robert jullie hebben al heel wat gedaan weer erg leuk om jullie verslag weer te lezen en op de mailgroep mis ik je wel hoor ;)
geniet lekker van het mooie weer daar ,hier in nederland is het al flink herfst en ik denk dat dat in belgie net zo is

liefs karin

Rita zei

Hallo Karin,
Ja we hebben het hier best naar onze zin en ik zal eens proberen op op de groep te mailen één dezer dagen want heb nu aan maandabonnement ,niet goedkoop maar wel eenvoudiger dan vorig jaar .
€70 per maand en nu kan ik de mails zo beantwoorden ineens on line.
Hier is het lekker warm en we zijn juist gaan zwemmen en het is heerlijk in het water om wat af te koelen
Groetjes Rita

Unknown zei

Dag Rita, eindelijk is het er weer van gekomen jullie nog een na te lezen op de blog, het is hier al zo druk geweest na onze vakantie dat ik weer aan vakantie toe ben.
Het is ondertussen al herfstweer hier, maar daar hebben jullie geen boodschap aan zou ik zo denken.
Geniet nog verder van jullie 6 maanden vakantie, ik zal wel watertanden.
Groetjes Godelieve

Rita zei

Hallo Godelieve ,
Zo dan had je wat te lezen na je vakantie en aan dat slechte weer hebben we niets ,hier lekker warm en zweten maar ,maar ja daar zijn we voor gekomen.
Groetjes Rita