donderdag 2 oktober 2008

Berichtje uit Bali

Zo het word nog eens tijd dat ik wat ga schrijven op onze blog ;
Na onze terugkeer van Yogyakarta naar Bali hebben we nog een paar fijne dagen doorgebracht bij onze vrienden en zijn nog eens naar Geger Beach geweest met hun en weer lekker genoten van zee en zand .
Dinsdag morgen om 6.00 uur uit ons bed en ons laatste ontbijt bij hun en zijn we naar Lovina vertrokken en reden langs prachtige omgevingen en de meeste hebben we al gezien maar blijven ons toch steeds verbazen .
We waren rond 11.00 in Lovina en natuurlijk kende iedereen ons nog en we wisten dat de kamer met Airco niet vrij was voor 2 nachten en dan maar een kamer met fan ,zolang de deur kon openstaan ging het maar als ze dicht was en je kwam dan binnen ,dan was het puffen geblazen .
Als we aan het strand aankwamen riepen ze allen onze naam en ze kende ons allen nog goed en ja is ook maar 6 maanden geleden dat ze ons gezien hadden .
Maar toen moesten we gaan slapen en voor ons nooit meer een kamer zonder airco ,ik heb de laatste nacht zelfs aan het voeteinde gaan liggen zo had ik toch wat koelte in mijn gezicht en mijn benen gloeide helemaal.
Heel het hotel was volzet vele lokale mensen die nu vakantie hebben met het einde van de Ramadan en naar Bali komen.
Deze morgen zijn de meeste vertrokken en was onze kamer van verleden jaar terug vrij en met een lekker airco ,alles op zijn plaats gedaan en de mannen van het internet zijn gekomen en ik heb een heel goede wireless verbinding zegde ze ,dus we gaan het zo proberen en anders moet ik effe bellen en dan komen ze ,het is juist over het hotel dus vlakbij.
Ik heb nu een maanabonnement ,kost wel wat geld maar verleden jaar ging het per uur en nu kan ik online de mails beantwoorden en verleden jaar deed ik dat niet .
Verder niet veel te vertellen ,alleen dat het ons goed gaat en tot volgende keer.

Zoals gewoonlijk de foto's vinden jullie hieronder .
Groetjes Rita & Robert

7 opmerkingen:

Ingrid zei

Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig ziet het eruit ! Kan niet wachten om te gaan (maar zal toch moeten, nog minstens een hald jaar :-)). Geniet maar voor mij erbij. Ik heb hier vandaag de "sjofaasj" aangestoken ! Dikke kus van Ingrid

Rita zei

Hallo Ingrid,
Ja en het is ook zalig en nog effe en we zijn weer thuis en kan jij gaan .
Hier niks sjofaasj hier volop de airco aan .
Groetjes van ons beide
Rita & Robert

Betsie zei

Hallo!

We hebben de foto's ontvangen!
Erg leuk. Ik heb er iig van genoten.
Heb trek gekregen van de foto's met al dat eten erop hahaha.

Groetjes en een knuffel van Betsie
(incrediladies)

Rita zei

Hoi Betsie ,
Het eten zieten er allemaal heel lekker uit en het is lekker ook hoor .
Verder is ok hier dus we genieten maar
Groetjes Rita

Anoniem zei

leuk dat ze jullie nog herkenden doet je natuurlijk wel wat en heerlijk dat jullie weer op je eigen kamer kunt zijn als verleden jaar en dan met airco want zonder een airco lijkt het me niet te doen
maar zo te lezen genieten jullie met volle teugen en ik kan je zeggen dat ik je wel al mis op de groep
maar geniet heerlijk en kom snel weer even lezen wat jullie allemaal gedaan hebben liefs julia

Anoniem zei

hoi rita zo te lezen hebben jullie het erg naar jullie zin en leuk dat ze jullie nog herkenden ook al is dat niet erg lang geleden maar toch, heerlijk dat jullie weer op je eigen kamer kunnen als verleden jaar met airco want zonder airco is het niet te doen lijkt mij ook erg warm, maar ik mis je op de groep hihi kan niet wachten wanneer je weer terug bent
ik kom snel weer lezen wat jullie allemaal gedaan hebben en wens je een fijne dag liefs julia

Rita zei

Hi Julia,
Ja we hebben het hier erg naar onze zin en heel fijn om in het warmste van de dag toch eens effe de koelte te kunnen opzoeken .
De zes maanden zullen snel voorbij zijn en ben ik weer terug in de groep voor ene half jaartje .
Groetjes Rita