maandag 2 maart 2009

Elke dag een beetje beter

Hallo iedereen,
Hier het verplegend personeel van kamer 25 in hotel Angsoka Bali!!
Alleen is de patient niet tevreden van mijn leeftijd hij is beter en jonger gewoon .
De dokter komt om de twee dagen de wond verzorgen met zijn assistent , we merken toch een duidelijke verbetering in de wonden ,ze zijn natuurlijk nog niet mooi maar hopelijk binnen afzienbare tijd wel .
Rusten doet hij genoeg nu, met zijn pootje omhoog en mp3 in zijn oor .
Regelmatig springt hier de één en ander binnen om een babbeltje te doen en zo heeft hij ook zijn verzetje ,ver gaan dat lukt nog niet zo goed , een paar dagen geleden was ik aan het zwemmen en is hij even op het ligbed gaan zitten maar zijn hartje deed pijn omdat hij niet kon zwemmen hij is dan maar terug naar binnen gegaan .
Deze morgen ben ik met Tom en Wendy meegegaan naar de Indonesische les en ik moet zeggen ik keek er een beetje wantrouwig tegen aan want ik was gewoon van Hari les te krijgen , ook deze lessen worden in het Engels gegeven en als je weet hoe de meeste Indonesiërs Engels praten ,maar nee het viel reuze mee en de leraar deed me toch ook een beetje aan Hari denken alleen hij is groter .
De lessen zijn heel goed voorbereid en zijn Engels perfect ,niets op aan te merken ,volgende week maandag de volgende les nr 6 voor hun en mijn tweede les maar ik had vroeger al les gehad en dus tot hiertoe lukt het goed alhoewel ik toch een aantal nieuwe woordjes heb bijgeleerd .
Nu zijn het de getallen en die ken ik dus moet ik deze week niet studeren .
Het begint te korten voor ons en morgen gaan we met de auto naar de Immigratie want onze reispassen liggen nog altijd daar ,ik wil ze wel hebben want je weet nooit wanneer we naar huis komen als we na de 10de maart op controle geweest zijn in Denpasar.
Zo zijn jullie weer allen een beetje op de hoogte van Robert en mij .
Groetjes en tot de volgende update
Rita & Robert


Geen opmerkingen: