zaterdag 14 maart 2009

Wat nieuws

Hallo Iedereen ,
Ik maar wachten tot we iets zouden weten over onze terug reis maar nog niets tot hiertoe .
Dinsdag zijn we dan terug op onderzoek geweest in de kliniek in Denpasar en de driver was er goed op tijd en we zijn langs Pupuan en dan Tabanan gereden en wat een prachtige route is dit ,heel veel en mooie rijstvelden .
We waren iets na 11 in de kliniek en de dokter kwam nadien en de wond zag er goed uit en hij heeft een deel dode huid ( zwart ) er af gesneden ,het deed geen pijn want hij heeft daar nog niet veel gevoel in .
Alles was snel gedaan en de driver bracht ons terug naar Lovina ,we waren rond 16.00 terug hier .
Nu mag de dokter het hier nog om de twee dagen komen verzorgen .
Zo zouden de verzekering verwittigen dat Robert in Business Class terug moest vliegen en donderdag dachten we dit duurt toch zo lang eer we iets horen want anders bellen ze direct .
Donderdag avond hebben we dan zelf gebeld en ze wisten nog van niets en nu zaterdag avond 18.30 bijna en we weten nog niets ,dus we wachten maar af .
Wie zegt dat ik een zenuwachtige ben hahaha niets van waar hoor .
Normaal vertrekken we dinsdag om 16.15 hier dan is het 9.15 in Belgiƫ en de auto van het ziekenhuis komt ons op 8 uur oppikken en we moeten eerst nog langs de kliniek om te laten verzorgen en dan naar de luchthaven die er niet ver vandaan is .
Ik zal zo snel we iets weten het hier op de blog plaatsen.
Nu gaan we eten ,groetjes
Rita & Robert

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Rita en Robert,

Ik ben blij voor jullie dat de wond er goed uit ziet.

Een hele goede terugreis gewenst en als je dit niet meer leest, dan zeg ik alvast WELKOM THUIS!

Liefs, Bea

Rita zei

Hallo Bea,
Ja het ziet er allemaal al beter uit maar nog niet genezen helemaal .
Ik ben terug on line en je kan alles lezen op de groep hoe alles verlopen is
Groetjes Rita