vrijdag 22 augustus 2008

Nog 4 weken


Vandaag nog 4 weken en we vertrekken voor de tweede keer voor 6 maanden naar Bali ,we kijken er weer naar uit en eerst het huwelijk van Pascale en Dirk dat ook heel dichtbij komt en al de kinderen en kleinkinderen zijn nu in Turkije dus hopelijk zijn ze allen op tijd terug voor het huwelijk op vrijdag 29 augustus .

De ticketten hebben we en zoals voorzien vertrekken we op 19 september maar inplaats dat we op 16 maart 2009 terug naar huis vertrekken zal het pas de dag erna zijn en zullen op 18 maart terug op Belgische bodem zijn .

Ik heb al wat informatie gegeven over Yogyakarta op Java en voor we naar het Noorden van Bali gaan zullen we deze keer een aantal dagen in Ubud verblijven .

Ubud is de culturele hoofdstad van Bali,het ligt ongeveer in het centrum .
De stad kent een rijke geschiedenis als het gaat om de Balinese schilderkunst. Daarnaast zijn ook andere kunstvormen goed vertegenwoordigd in het gebied.
Rondom Ubud liggen verschillende ambachtsdorpen en in de stad zelf worden vele soorten traditionele dansvoorstellingen gegeven ook in het Koninklijk paleis " Puri Saren ".
Dit paleis is zeker een bezoekje waard , het is prachtig en je moet durven de poortjes te openen en dan zie je een prachtige tuin met vele mooie bonsai's en prachtige woningen .
Rondom Ubud vind je heel mooie rijst terrassen en we gaan proberen er wat uitstapjes to doen met een bromfiets en zo wat mooie natuur plaatsjes te ontdekken .
Groetjes Rita & Robert

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het begint te korten hé..
in ieder geval wens ik jullie het allerbeste.. Jullie tijd hier is gevlogen want iedereen heeft het druk... dat zal ginder een beetje minder stressen zijn denk ik..
Niemand nodig om de valiezen te dragen?
graag als ik weg mag hé..
Hélène

Anoniem zei

Het begint te korten hé..
in ieder geval wens ik jullie het allerbeste.. Jullie tijd hier is gevlogen want iedereen heeft het druk... dat zal ginder een beetje minder stressen zijn denk ik..
Niemand nodig om de valiezen te dragen?
graag als ik weg mag hé..
Hélène

Rita zei

Hi Hélène,
Ja het begint zeker te korten en ja druk hier en ginder moet je leren ontstressen want dat kennen ze daar niet en de eerste dagen is wel effe aanpasssen natuurlijk maar dat zijn we snel gewoon zenne.
We zijn nog niet helemaal ingepakt en hebben we iemand nodig weet ik je te vinden en mag je mee .
Maar wat gaat Rene daar van vinden als je meegaat
Rita